
For at gøre overgangen, fra det gamle billetsystem til det nye, lettere for vores gæster har vi lavet denne FAQ side, hvor vi håber i kan finde de svar i søger. Hvis i på nogen måde har brug for hjælp, er vi også at fange på billet@teatermomentum.dk eller 27 89 27 08.
Jeg ønsker at købe en billet, hvordan gør jeg?
Forneden kan du se hvordan du køber en billet på teatermomentum.dk
- Gå til Events-siden, som findes i menuen, øverst på siden.
- Find det event du ønsker at købe billet til og klik på billedet.
- På siden for eventet finder du under billedet en knap der hedder: Find billetter. Klik på den.
- Vælg den dato og billettype som passer dig 0g klik på knappen ‘Næste’.
- Udfyld dine køberinformationer og tryk på knappen ‘Næste’ igen.
- Tryk enten ‘Ja’ eller ‘Ne’j til ekstraydelser og klik derefter på knappen ‘Næste’ igen.
- Vælg din foretrukne betalingsmulighed og klik på knappen ‘Køb nu’.
- Du har nu købt en billet. En kvittering og dine billetter bliver sendt til dig, via den indtastede email.
Bemærk: Modtager du ikke dine billetter kan det være din email ikke har været korrekt og du bedes kontakte billet@teatermomentum.dk
Jeg ønsker at refundere min billet, hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes, men du er altid velkommen til at kontakte Teater Momentum, for at høre om en refundering af din(e) billet(ter) er mulig.
Du skal derfor tage kontakt til os, for at finde ud af hvilke muligheder du har. Du kan se Teater Momentums kontaktinformationer via kontakt-siden som findes i menuen.
Bemærk: Billetgebyret vil ikke blive refunderet, kun billetprisen. Refunderingen kan tage 3-5 bankdage, før det vil kunne ses på din konto. Det er også altid en god ide at sende navn, mail og ordre id med på ordren, da det gør det nemmere for arrangøren at finde den rigtige ordre.
Mit navn står på alle billetterne. Gør det noget?
Hos Teater Momentum gør det ikke noget at det ikke er dit navn som står på billetten. Hos os ser vi tit at en køber til mange.
Drejer det sig om årskort billetter, skal alle med årskort billet fremvise deres eget årskort ved indgangen.
Bemærk: Hvis du skal annullere en billet som er købt via en anden, bedes du kontakte personen som har købt billetten til dig, således de kan annullere billetten på dine vegne.
Jeg vil gerne købe et årskort, hvordan gør jeg?
Et årskort til Teater Momentum kan købes på mange måder. Du kan gøre det via vores hjemmeside under menupunktet ‘Årskort & Gavekort’. Her klikker du på knappen ‘Køb Årskort’, hvorefter du følger trinene i købsflowet.
Du kan også møde fysisk op på Teater Momentum og købe det i Den Røde Bar. Vores åbningstider kan findes på hjemmesiden under menupunktet ‘Info’ > ‘Praktisk information’.
Bemærk: For at være årskortholder hos Teater Momentum skal du oprette en bruger hos Billetto.dk.
Bemærk: Årskortet gælder fra købsdatoen, ikke fra den dag du tager det i brug.
Jeg har købt mit årskort via det gamle system. Kan det stadig bruges?
Teater Momentums personale, sørger for at årskort købt i det gamle system overgår til det nye. Du kan derfor bruge dit årskort præcist som du plejer. Du vil modtage en mail når dette er sket.
Hvordan køber jeg et gavekort og hvordan bruger jeg det?
Forneden kan du se hvordan du køber et gavekort til et Teater Momentum årskort.
- Gå til teatermomentum.dk
- Gå til menupunktet ‘Årskort & Gavekort’
- Klik på ‘Køb Gavekort’
- Vælg herefter hvilken type gavekort du ønsker at købe: et Teaterårskort (600 kr), et Teater ungdomsårskort (400 kr) eller et Musikårskort (300 kr).
- Gennemfør betalingen og modtag dit gavekort via mail.
Bemærk: De nye gavekort kan kun bruges til at købe et årskort med. Købet sker når gavekort-indehaveren møder op på Teater Momentum i Den Røde Bar med gavekortet.
Jeg ønsker at annullere min billet, hvordan gør jeg?
Forneden kan du se hvordan du annullere din gratis billet.
Annuller gratis billetter:
1. Gå til mine billetter på billetto.dk.
2. Klik på detaljer ved eventet du har billet til.
3. Klik på ‘Mere’.
4. Klik flueben i billetterne der skal annulleres.
5. Klik ‘Annuller’.
6. Dine billetter vil nu være annulleret.
Bemærk: Hvis det ikke er muligt at annullere selv bedes du kontakte Teater Momentum via billet@teatermomentum.dk. Husk at sende navn, email og ordre id med på ordren, da det gør det nemmere for os at finde den rigtige ordre.
Hvordan overfører jeg billetter til en anden person?
Forneden kan du se hvordan du overfører en billet til en anden.
- Først skal du logge ind på din Billetto.dk konto og finde feltet ‘Mine billetter’.
- Find den ordre til det event som du ønsker at overføre og klik ‘Detaljer’.
- Klik derefter flueben i billetten(terne) der skal overføres og klik “Overfør billetter”.
- Indtast navn og email adresser på den/de person(er) de skal overføres til.
- Gennemfør overførslen ved at klikke på “Overfør”
Personen du har overført billetten til vil nu modtage en bekræftelse på den angivne email for overførslen.
Bemærk: Hvis du ønsker at oprette en profil, i den email du har fået en billet overført til, skal du gøre det via den email du modtager med den overførte billet. Du kan ikke gøre det udenom denne email. Gør du det udenom mailen og ikke via linket i mailen, vil billetterne ikke være synlige på den bruger du opretter.
Hvor finder jeg mit årskort på billetto.dk?
Forneden kan du se hvordan du finder dit årskort til Teater Momentum hos Billetto.dk
- Log ind på Billetto.dk
- Gå til feltet mine medlemskaber
- Du kan nu se dit Teater Momentum årskort.
Hvordan fornyer jeg mit årskort?
Forneden kan du se hvordan du fornyer dit årskort til Teater Momentum hos Billetto.dk
Teater Momentum har gjort det ekstra nemt for dig at fornye dit årskort, da det nu sker helt automatisk! Når dit årskort udløber, vil beløbet automatisk blive trukket fra din konto. Ønsker du ikke denne service kan automatisk fornyelse slås fra på din billetto konto.
Bemærk: For at være årskortholder hos Teater Momentum skal du oprette en bruger hos Billetto.dk.
Bemærk: Årskortet gælder fra købsdatoen, ikke fra den dag du tager det i brug.
Jeg ønsker at opsige mit årskort til Teater Momentum, hvordan gør jeg?
Forneden kan du se hvordan du opsiger dit årskort til Teater Momentum hos Billetto.dk
- Log ind på Billetto.dk
- Gå til mine medlemskaber
- Klik detaljer på medlemskabet
- Klik på annuller
Jeg har købt et gavekort via den gamle billetudbyder, kan det stadig bruges?
For at bruge et gavekort enten fra Teater Momentums gamle billetudbyder (Place2Book) eller de fysiske gavekort (De sorte Hurra-kort), bedes du møde fysisk op hos Momentum for at bruge det.